2012. december 15., szombat

Téli kéz és ajakápolás

Kézápolás
Gondolom mindenki tudja, hogy télen a kéz és ajakápolás ugyanolyan fontos. Kinek a párja szeret száraz kezeket fogni, és cserepes ajkakat csókolni?
Én még októberben nagy bőszen elkezdtem a krémezést a kezemre, de rájöttem, hogy igazából még nincs sok értelme, és tessék, december közepén kapok észbe, amikor már tiszta száraz és piros a kezem...
Rehabilitáció képen én a Dr. Organic Manuka Honey Hand & Nail krémjét szoktam vastagon felkenni lefekvés előtt a kezemre, reggelre szépen rendbe hozza.
Ha megvan az s.o.s kézregenerálás, akkor utána már minden este a kézfejemet + körömágybőrömet körömvirágkrémmel dörzsölgetem, nagyon szeretem az illatát, állagát mindenét..:)
Reggelente az Avon Naturals egyik epres guavás kézápolóját kenem fel, amit többnyire csak az illata miatt, mert hidratálása nem túl erős, de illatra valami fenséges.:)
A másik Avon Naturals termékem egy barackos gyapotos kis 'balzsam', amit a száraz könyökömre, vagy a körömágybőrre rakok. Nem szeretem benne, hogy nagyon pici kiszerelés, és eléggé kemény az állaga, így csak a körmömmel tudom belőle kikapargatni a cuccot, pedig nagyon jó kis krém lenne...
Dr Organic mézes kézkrém 5/5!
Ajakápolás
Mivel nekem aránylag nagy vastag szám van, így elég feltűnő, hogy ha cserepes, szóval eléggé kényes vagyok az ajakápolásra. Kéthetente esténként bekenem vastagon Carmex-el, de nagyon hamar megszokja a szám, szóval mindenképpen tartani kell az időkorlátot. A másik kedvencem a dr. organic gránátalmás ajakápolója, valami fenomenális:) Labellot 2 havonta ha egyszer felviszek néha a számra, mivel én is a 'labello többet árt mint használ' elven vagyok. Az utolsó termék pedig csak az íz kedvéért egy Coca Cola Cherrys lip smacker.
Amit még gyakran szoktam alkalmazni, hogy 1-2 teáskanál mézhez keverek kb ugyanannyi kristálycukrot, és ezzel a péppel leradírozom a szám, csodálatos eredménye szokott lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése