2012. május 27., vasárnap

Igyunk vizet!

Nagyon fontos vizet inni a mindennapokon. Ezt a saját káromon mondom, mert amíg én nem ittam rendszeresen vizet, hanem nesteát, kólát és egyéb finomságokat, rendszeresen fájt a fejem. Komolyan, volt, hogy heti 4x, egész nap...
Az volt a gondom, hogy egyszerűen nem tudtam meginni a vizet. Szokásommá vált (tudniillik, én utálok gyógyszert bevenni, de komolyan hányinger kerülget tőle), hogy a gyógyszert mindig vízzel vettem be, így berögzült a gyógyszer = víz...

Aztán most rá kell szoknom... Olvastam néhány tippet, hogy hogyan lehet rászokni a vízre, ezért leírom nektek is.

Ízesítsük természetesen!

Az első napokban amikor rászokóban vagyunk nyugodtan lehet ízesíteni néhány gyümölccsel. Tört, pépesített málnával, esetleg facsarjunk bele citromot vagy lime-ot. Fontos, hogy ne gyári szörpöket rakjunk bele, mert abban semmilyen természetes nincs ugyebár, és cukros is. Gyümölccsel sokkal egészségesebb, és finomabb is.

Nem mindegy hogy néz ki!


Most pont nem a vízről beszélek, hanem a pohárról! Gondolom mindenkinek van egy kedvenc pohara, lehet akár 100 Ft-os műanyag pohár is, az a lényeg, hogy mi áll közel a szívetekhez. Akkor az ember rögtön szívesebben iszik belőle. Aztán kidíszíthetjük mondjuk citromkairkával, vagy egyéb kis díszítőelemekkel, a lényeg, hogy minél kívánatosabb legyen, ha ránézünk a pohárra!

Mást ne!


Beleestem abba a tipikus hibába, hogy mondjuk egy napig vizet ittam, aztán visszatértem a cukrozott üdítőitalokhoz, ami rögtön tönkre is tette az előző napot... Bármennyire is lehetetlennek hangzik, próbáljunk meg csak vizet inni. Sokat, és csakiscsak azt. Megfigyelhetjük, majd a szervezetünk egyszer csak hozzászokik, és nem is kívánunk mást, csak vizet.
Miért jó vizet inni? Ha száraz a bőrünk 1 hónap után már egyáltalán nem látszik száraznak! Hajunk élettel telibb, fényesebb lesz, bőrünk sokkal szebb, kevesebb pattanás és úgy általában jobban érezzük magunkat. Szerintem ennyit megér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése