2012. május 24., csütörtök

Kávézaccos testradír

Nem túlságosan elterjedt, de a kávézacc arcradírnak is tökéletes!
Kell hozzá a kávézaccon kívül valamilyen testápoló (arcápoló is jó akár) és olíva- vagy mandulaolaj.

Elég néhány kávéskanál zacc és utána néhány csepp olaj. Aztán ha krémesebb állagot akarunk hozzáadhatunk kevéske testápolót.

Én az Avon Naturals gránátalma illatú testápolóját adtam hozzá, és nagyon finom csokis illata lett.

Ki is próbáltam rögtön, még a bőröm is belebizsergett! Nagyon jó, nem nagy munka, otthon is könnyen el lehet készíteni.

Videót is csináltam, de szokásomhoz híven annyit csacsogtam és bénáztam össze vissza, hogy inkább le is töröltem... Képet viszont csináltam, de az USB kábelt is eltüntettem *tapstaps*, szóval várni kell egy kicsit a képre:)

Legyetek bátrak, próbáljátok ki!
tádám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése