2012. május 24., csütörtök

Kulcs is lehet divatos!


Miért kéne a lakáskulcsunknak is unalmasnak lennie? Fogd meg a kedvenc lakkod, és fesd be! Ez nagyon jól fel tudja dobni, és megszűnik az a probléma is, amikor az embernek több ugyanolyan kulcsa van, és időbe telik amire kikeresi melyik kell éppen.

Sőt a nagy divatmágusok a 2012-es körömlakktrendbe öltöztethetik kulcsaikat! (pasztell színek ugyebár). Én most két 'találomra' lakkot választottam ki, aztán ha megunom maximum lemosom körömlakklemosóval és újrafestem valami mással. :D

Persze a képzeletünk az egekig nyúlhat! Lehet rá mintákat festeni, nevet, amit csak el tud az ember képzelni... Ne fogjátok vissza magatokat!:)

A képeken mellesleg most vettem észre, látszik hogy a kulcs vége is festékes egy kicsit, közvetlenül a kép után a festéket már leszedtem róla, csak szokásosan elbénáztam:D Szóval az most kicsit rontja az összképet de hát ezvan:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése