2012. június 12., kedd

Jégkása készítése otthon

Amióta eszemet tudom, gyengém a jégkása, más néven hókristály. Ahol meglátok egy árust, muszáj vennem, bármilyen ízűt felhörpintek, egyedül az állagára vagyok kényes. Ha több árus is van, többször végigmegyek rajtuk, és amelyiket megfelelőnek véltem, az ízek választásánál is arra törekszem, hogy a legszilárdabb,jegesebb,kásásabbat válasszam ki.
Szóval egy számomra tökéletes hókristálynak intenzív színe van, nincsen folyós szörpleve és íze is van!

Ma éppen néztem a Facebook kezdőlapot, ahol minden oldal jégkása képeket kezdett el kiposztolni a tipikus 'Innátok?' 'Hmm *-*' és egyéb jelzőkkel. Na ki az a mániákus jégkásaivó aki erre nem kívánná meg?
Ez az az igazi jó szilárd...
Errefele nem lehet kapni hókristályt, így tanakodásba kezdtem, hogyan tudnám itthon előállítani.

A bot mixertől kezdve a rongyba csomagolásba és asztalhoz verésen át mindenre gondoltam, és végül kikötöttem a legideálisabbnál.

Egy pohárba öntök elég nagy mennyiségű szörpöt (ez nálam meggyszörp volt), majd rá vizet, végül be a fagyasztóba, ahol félóránként-óránként megkeverem, nem hagyom, hogy teljesen megszilárduljon.
2-3 óra alatt kb készen is van. Persze nem olyan mint a bolti, de a 'nembíromkimuszájinnom' vágyamat ez is tökéletesen teljesíti.:)


Ha valakinek van fagyi vagy jégkása gépe, esetleg valami extrább hozzávalókat is bele akar rakni, 1000+1 receptet találhat a neten.:) Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése