2012. június 2., szombat

Mézes-cukros ajakradír

Eléggé régen nem radíroztam a számat, szóval összekutyultam valamit.
Mivel nem szeretem amikor azt mondják, hogy saját ízlésünk szerint rakhatunk bele alapanyagokat, én leírom, hogy miből mennyit raktam bele.

  • 2 teáskanál cukor
  • 2 teáskanál méz
Ezeket jól összekevertem, amíg egy eléggé szilárd masszát nem kaptam. Akkor rákentem körkörös mozdulatokkal a számra, és rajta hagytam pár percet. A két evőkanalas megoldás is soknak bizonyult, maradt egy kicsi a tálban...

A hatása hihetetlenül jó, teljesen sima az ajkam órákkal a radírozás után is!

A cukor az elhalt hámsejteket szedi le az ajkakról, a méz pedig hidratálja, regenerálja a szánkat.

2 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam, és nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. Ha egyszerre többet csinálunk és belerakjuk egy kis fém dobozba akkor a cukpr ugye nem fog elolvadni a mézben?

    VálaszTörlés