2012. június 3., vasárnap

Rózsavizes arctonik

Imádom a rózsát, ha elmegyek egy mellett mindig megszagolgatom őket...:) Egy videóban láttam még annó, hogy rózsaszirmokból csinálnak hidratáló arctonikot. Fel is írtam, hogy nekem ezt muszáj kipróbálnom... Egész hétvégén az eszembe is volt, csak valahogy mostanra lett kedvem elkészíteni, pedig 10 percet is alig vesz igénybe.
Úgy 3 rózsától fosztottam meg a gyönyörű szirmait, sajnáltam is őket...:(
Szóval bőven elég szirom gyűlt össze, a következő gond annál adódott, hogy vajon mennyi vizet kéne belerakni a tálba... Végül is saccra beleöntöttem nem túl sokat...

Azután a vizet felforraljuk, majd belerakjuk a szirmokat a már habzó-bugyborékoló vízbe. Kb csak pár percet kell benne lenniük, látható lesz, ahogy a rózsákból kimegy a szín, és összeasznak.
Gőz ment a lencsére, eléggé rossz kép lett...
Lehet közbe kavargatni őket, és amikor már úgy gondoljuk hogy eleget kínoztuk a kis szirmokat, leszűrjük őket egy másik tálkába, onnan pedig átöntjük a már állandó helyükre.
 A végeredmény, egy zöldes-sárgás egészen finom illatú lötyi. Végülis kiderült, hogy még saccra is piszoksok vizet raktam (pedig öntöttem le belőle!!), szóval ami megmaradt azt is ki kellett önteni. :(
Az aszott sziromkák
Végül nem tudtam hogy mibe rakjam bele, mivel a tonikos dobozomba van még egy kevéske tonik, így fogtam egy kiürült 250ml-s tusfürdős dobozkám, hát abba beleöntöttem... 

Aztán rögtön ki is próbáltam egy kis hűlési idő után, vagy 3x átmentem a kis vattakoronggal az arcomon a tonikkal, de utána rögtön pár percre beszívta a bőröm. Hát elképesztően puha lett tőle az arcom, az illata meg fenséges! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése